شرکت Burberry برای گسترش خط تولید کالاهای اسپورت و ورزشی خود، در سال ۲۰۱۰ میلادی عطر Burberry Sport را معرفی کرد که محصولات ورزشی دیگر این مارک شامل لباس، عینک، کیف و ساعت را همراهی میکند. تزیین قرمز رنگی بر روی بسته بندی آن دیده میشود که آن را بسیار جذاب کرده و به مخاطب انرژی القا میکند. هدف طراحان و سازندگان این عطر، القای حس حرکت، پویایی، انرژی و زندگی بود. مدل زنانه این عطر برخلاف مدل مردانه آن که بویی از چوب دارد، از عطر گل ها تشکیل شده است. توسط اولیویر پولج و بئاتریس پیکه ساخته شد. نتهای آغازین این عطر را زنجبیل، نمک و پرتقال ماندارین تشکیل دادهاند. نتهای میانی ترکیبی از نتهای خورشیدی، مگنولیا، پیچ امینالدوله و پتیتگرین است که با نتهای پایه شامل ماسه، علف هائیتی، سدر ویرجینیایی و مشک آمیخته شدهاند. لیلی دانلدسون و داگلاس بوث بازیگر معروف، چهرههای انتخابی برای تبلیغ این عطر هستند که لباسهایی اسپورت از Burberry را بر تن دارند. عکاسهای این مجموعه در لندن و توسط دیوید سیمز گرفته شدند.